به گزارش irancar ،به خاطر دقت زیاد در ساخت و بکار بردن تکنولوژی بالا، خودروسازان عموماً این نوع از خودروها را در مکانی یکسان با سایر خودروهای به نسب عادی نمی سازند. اینجا برخی مکان های جالب، غیرعادی و شگفت آور لیست شده اند که سوپرکارهای مدرن در آن ساخته می شوند.

 

آکورا NSX: اوهایو
خودروساز ژاپنی مشهور خودروی پرچم دار خود را در وطن نمی سازد. به جایش، آکورا NSX فوق العاده در مرکز ساخت پرفورمنس اوهایو متولد می شود. بله درست است، قدرتمندترین آکورا در آمریکا ساخته می شود و این تنها ابر خودرویی است که مراحل طراحی، ساخت و مونتاژ خود را در این کشور سپری کرده است.

 

۶۹۲۱۸۶٫jpg

فورد GT: اونتاریو، کانادا

 

کلی عکس و مطلب تو ادامه مطلب.........................


برچسب‌ها:

ادامه مطلب
تاريخ : سه شنبه 18 خرداد 1395برچسب:, | 8:17 | نویسنده : محمد رضا |

مرسدس بنز concept IAA در سرعت بالا میتواند تغییر شکل پیدا کند

در امتداد نمایشگاه اتوموبیل فرانکفورت این هفته، مرسدس بنز، Concept IAA را بنمایش گذاشت، یک گلوله نقره ای از ماشین که برای بالاترین حد راندمان آیرودینامیکی طراحی شده است، اما می تواند در دو سبک کاملا متفاوت قرار بگیرد.

در امتداد نمایشگاه اتوموبیل فرانکفورت این هفته، مرسدس بنز، Concept IAA را بنمایش گذاشت، یک گلوله نقره ای از ماشین که برای بالاترین حد راندمان آیرودینامیکی طراحی شده است، اما می تواند در دو سبک کاملا متفاوت قرار بگیرد...........................

 

 

 

 

 

بقیش + تصاویر تو ادامه مطلب


برچسب‌ها:

ادامه مطلب
تاريخ : شنبه 28 شهريور 1394برچسب:, | 10:11 | نویسنده : محمد رضا |

راهنمای خرید ماشین دست دوم

 

خودروهای کارکرده

 

 

 

مزایا

 

 

 

قیمت: قیمت‌های خودروهای کارکرده و دست دوم به مراتب کمتر از خودروهای نو است و دارنده اصلی خودرو به دلیل استهلاکی که در خودروی خود رخ داده است دچار شوک شده و شما می‌توانید با قیمت خوب آنرا بخرید.

 

 

 

پرداختی‌های کم: نرخ‌های بیمه برای خودروهای کارکردخ به مراتب پایین است.

 

 

 

با میزان پول شما، ماشین‌های زیادی در دسترس است: آپشن‌هایی نظیر صندلی‌های چرم، کنترلر برقی، سیستم نویگیشن، چرخ‌های آلیاژی و ... به ندرت در قیمت ماشین کارکرده و دست دوم تاثیرگذارند.

 

 

 

معایب

 

 

 

گارانتی: خودروهای با عمر بیش از ٣ یا ٤ سال گارانتی ندارند.

 

 

 

تاریخچه (سابقه): خودروهای کارکرده و دست دوم دارای سابقه و تاریخچه‌اند، چه خوب؛ چه بد. مساله این است که ممکن است شما از تاریخچه صحیح و درست آن آگاه نباشید.

 

 

 

نکته نهایی در آن است که خودور نو با پرستیژ است و خودروی کارکرده و دست دوم ، منجر به کاهش هزینه شما می‌شود. فرض کنیم که شما بدون آنکه زیر بار قرض یا وام سنگین (که بیش از درآمد شماست)، بروید؛ توانایی خرید خودروی نو را داشته باشید، در این حالت خرید خودروی نو بهترین تصمیم است.

 

 

 

از طرف دیگر اگر شما فردی هستید که به ماشین به عنوان یک وسیله حمل و نقل که شما را از نقطه A به نقطه B می‌برد؛ نگاه می‌کنید و پرستیژ و شان و مقام برای شما چندان مهم نیست، خرید ماشین کارکرده و دست دوم برای شما گزینه خوبی است.

 

 

 

.................................... بیشتر تو ادامه مطلب:متعجب

 


برچسب‌ها:

ادامه مطلب
تاريخ : چهار شنبه 3 تير 1394برچسب:, | 12:30 | نویسنده : محمد رضا |

فراری Ferrari

 

کارخانه فراری (به انگلیسی : Ferrari) یکی از کارخانه های ایتالیایی است که به ساخت ماشین های اسپرت و سوپرماشین ها (SuperCars) در شهر مارانائلو می پردازد . این شرکت از سال 1947 بطور قانونی فعالیت خود را توسط فردی به نام انزو فراری (Enzo Ferrari) شروع کرد . این شرکت اولین اتومبیل توریسمو خود را در سال 1949 و با نام کامل 166 Inter را تولید کرد . ساخت اتومبیل های Turismo که دو سرنشین ظرفیت دارد ، هنوز هم ادامه دارد . این شرکت در سال 1969 بدلیل مشکلات اقتصادی شدید و ضررهای پیاپی ، مقداری از سهام خود را به فیات (Fiat) فروخت که هنوز هم این سهام در دست شرکت فیات است . همچنین این کمپانی به غیر از تولید اتومبیل ، کالاهای دیگر مانند لباس ، نوشت افزار ، دوچرخه ، عینک و ... تولید می کند که همه با نام و برند فراری به ثبت رسیده اند . ضمنا در سال 2007 شرکت فراری از طرف روزنامه مشهور Financial Times در ردیف 100 کمپانی برتر جهان قرار گرفته است .

Image result for ‫فراری‬‎

 

 

 

ادامه مطلب............


برچسب‌ها:

ادامه مطلب
تاريخ : چهار شنبه 20 خرداد 1394برچسب:, | 10:22 | نویسنده : محمد رضا |

تاريخچه خودرو-  ميتسوبيشي

جام جم آنلاين: شــــركــــت خودروسازي ميتسوبيشي در سال 1870 توسط Yataro Iwasaki به وجود آمد. اين شركت در ابتداي تاسيس يك شركت كشتيراني بود و لذا در همان سال وارد تجارت زغال‌سنگ براي سوخت كشتي‌هايش شد و همچنين به تعمير و نگهداري كشتي‌هاي قديمي نيز مي‌پرداخت.

 ميتسوبيشي


برچسب‌ها:

ادامه مطلب
تاريخ : چهار شنبه 20 خرداد 1394برچسب:, | 10:13 | نویسنده : محمد رضا |

ترمزABS چیست و چگونه کار میکند؟

سیستم ترمز ABS یکی از تکنولوژی‌های برتر در صنعت خودرو می‌باشد و جان بسیاری از انسان‌ها را نجات داده است. سیستم ترمز ضدقفل (Anti-lock braking systems) در طی سالیان به تکامل رسیده و برای اولین‌بار در سال ۱۹۳۰ در هواپیما به‌شکل مکانیکی مورد استفاده قرار گرفت. در همان زمان تحولات زیادی در توسعه این سیستم در صنعت هوانوردی بوجود آمد، اما جالب بود که بررسی این سیستم برای چندین سال متوقف شد تا اینکه در سال ۱۹۷۵ تا ۱۹۷۶ برای اولین‌بار این سیستم در کامیون‌های سنگین در آمریکا برای کاهش تصادفات به خاطر از دست دادن پایداری کامیون در جاده‌ها مخصوصا جاده‌های لغزنده مورد استفاده قرار گرفت. در سال ۱۹۸۰ در تکنولوژی ایمنی خودرو تحول عظیمی رخ داد و سیستم ABS به شکل امروزی (الکترونیکی) در خودروهای سواری مورد استفاده واقع شد.

ترمزهای ضد قفل (ترمز ABS):
نگه داشتن ناگهانی یک اتومبیل در جاده‌ی لغزنده می‌تواند بسیار خطرناک باشد. ترمزهای ضد قفل خطرهای این واقعه‌ی ترسناک را کاهش می‌دهد. درواقع روی سطوح لغزنده حتی راننده‌های حرفه‌ای بدون ترمز ضد قفل نمی‌توانند به‌خوبی یک راننده‌ی معمولی با ترمزهای ضد قفل ترمز کنند.

ترمز ضد قفل چگونه کار می کند


مفهوم کلی ترمزهای ضد قفل:

تئوری ترمزهای ضد قفل بسیار ساده است. یک چرخ در حال لیز خوردن (به‌طوری که سطح تماس تایر نسبت به زمین سر بخورد) نسبت به چرخی که لیز نمی‌خورد نیروی اصطکاک کمتری دارد. اگر با اتومبیل خود در یخ گیر کرده باشید می‌دانید که اگر چرخ‌ها بچرنخد هیچ نیروی جلوبری به اتومبیل وارد نمی‌شود زیرا سطح تماس چرخ نسبت به یخ لیز می‌خورد.
ترمزهای ضد قفل با جلوگیری کردن از سر خوردن چرخ‌ها در هنگام ترمز کردن، دو مزیت را بوجود می‌آورند:


برچسب‌ها:

ادامه مطلب
تاريخ : سه شنبه 12 خرداد 1394برچسب:, | 17:56 | نویسنده : محمد رضا |

نحوه عملکرد موتورهای دیزلی

 

نحوه عملکرد موتورهای دیزلی

چگونگی عملکرد موتور خودرو و توصیف عملکرد اصلی آن در خصوص احتراق داخلی، چرخه چهار زمانه و در مجموع کلیه اجزا و قطعات لازم برای افزایش کارایی و عملکرد بهتر پیشرانه خودرو یکی از محبوب ترین موضوعاتی است که توجه افراد بسیاری را به سوی خود جلب می‌کند. تفاوت میان یک موتور دیزلی و بنزینی نیز، بخشی از همین ماجرا است. داستان موتور دیزلی درست با اختراع موتور بنزینی آغاز می‌شود. موتور بنزینی توسط نیکلاس آگوست اتو (Nikolaus August Otto) اختراع شد و در سال 1876 به ثبت رسید. این موتور از اصول احتراق چهار زمانه معروف به "چرخه اتو" استفاده می‌کرد و اکنون به یکی از موتورهای پرکاربرد در خودروهای امروزی تبدیل شده است. در ابتدای ورود، این موتورها به دلیل ناکارآمدی و وجود سایر متدهای حمل و نقل همانند موتور بخار با اقبال خوبی مواجه نشدند. این موتورها تنها از 10 درصد سوخت برای به حرکت درآوردن خودرو استفاده می‌کردند و باقی آن صرف تولید گرمای بیهوده می‌شد.

 

 

بیشتر با ادامه مطلب..........


برچسب‌ها:

ادامه مطلب
تاريخ : جمعه 7 فروردين 1394برچسب:, | 13:6 | نویسنده : محمد رضا |

توربو شارژ چگونه کار می کند.

 

وقتی مردم درباره ی اتومبیل های مسابقه یا اتومبیل های ورزشی با سرعت بالا صحبت می کنند،موضوع توربوشارژرها ظاهر می شود ،توربوشارژرها در موتورهای دیزل بزرگ هم وجود دارند،یک توربوشارژر به طور عمده قدرت موتور را بدون افزایش وزن آن زیاد می کند که مزیت بزرگی است و توربوشارژرها را مهم می کند

 

 

 

در این مقاله یاد می گیریم که چطور توربوشارژر قدرت خروجی موتور را افزایش می دهد،همچنین یاد می گیریم پره های سرامیکی و یاطاقان های ساچمه ای چطور به توربوشارژر کمک می کنند تا وظیفه اش را بهتر انجام دهد

 

 

 

بیشتر با ادامه مطلب......................


برچسب‌ها:

ادامه مطلب
تاريخ : جمعه 7 فروردين 1394برچسب:, | 12:57 | نویسنده : محمد رضا |

همه چیز در باره شرکت مرسدس بنز

 

کمپانی دایملر - بنز که امروزه رسما به عنوان مرسدس - بنز معروف است در ژوئن 1926 پایه گذاری شد. اساس تشکیل آن تلفیق دو کمپانی هم وطن CiezBen و Dimler Motor Geselleschaft (DMG) بود که هر دو از شرکت های پیشرو و مبتکر در صنایع خودرو آن زمان محسوب می شده اند .

 

Benz History

Benz History

 

 

برو به ادامه مطلب تا بیشتر بدونی.................


برچسب‌ها:

ادامه مطلب
تاريخ : جمعه 7 فروردين 1394برچسب:, | 12:50 | نویسنده : محمد رضا |

استون مارتین، (به انگلیسی: Aston Martin) شرکت بریتانیایی تولیدکنندهٔ خودروهای اسپرت است، که در سال ۱۹۱۳ توسط رابت بمفورد و لیونل مارتین تاسیس شد.

از سال 1994 تا 2007 استون مارتین بخشی از گروه پرمیر اتوموتیو، به‌شمار می‌آمد، که خود زیرمجموعه‌ای از شرکت فورد محسوب می‌شد. در 12 مارچ 2007 در پی انعقاد قراردادی به ارزش ۴۷۹ میلیون پوند، استون مارتین به کنسرسیومی متشکل از شرکت‌های سرمایه گزاری آدیم، سرمایه‌گذاری الدار و پرودرایو، که توسط دیوید ریچاردز مدیریت می‌شد، واگذار گردید.

اما شرکت فورد ۴۰ میلیون پوند از سهام استون مارتین که معادل ۱۰٪ درصد از کل سهام آن است، را حفظ کرد. با احتساب این مبلغ، ارزش کل شرکت در سال ۲۰۰۷ معادل ۹۲۵ میلیون دلار برآورد می‌شود.

 

 

 

بقیش تو ادامه مطلب............................


برچسب‌ها:

ادامه مطلب
تاريخ : پنج شنبه 6 فروردين 1394برچسب:, | 22:41 | نویسنده : محمد رضا |

نحوه کار نیتروژن اکسید در تقویت موتور ماشین

نيتروژن اكسيد (N۲O) گازی بی رنگ، بی بو و غير قابل اشتعال است. N۲O سمی نيست اما خنده آور است.  يكی از موارد كاربرد N۲O در تقويت خودرو است. نيتروژن اكسيد يک سوخت نيست كه با سوختن آن در موتور اتومبيل بتوان انرژی توليد كرد. اين گاز وقتی وارد سيلندر می‌شود، به دليل گرمای زياد داخل محفظه به اتم اكسيژن و نيتروژن تجزيه می‌گردد. در اين تجزيه پيوند بين اتم ها شكسته می‌شود. اين عمل با گرفتن گرما از سيلندر همراه است در نتيجه دمای محفظهٔ احتراق كم می‌شود. خيلی سريع اتم های فعال اكسيژن با هم تركيب شده و مولكول O۲ را به وجود مي آورند. حال اگر ما مقداری سوخت اضافی وارد سيلندر كنيم می‌توانيم با گاز اكسيژن حاصله، سوخت اضافی را بسوزانيم و نيروی بيش تری توليد كنيم. توجه داشته باشيد كه سوزاندن سوخت اضافی زمانی ممكن می‌شود كه دمای سيلندر پايين باشد و تجزيهٔ نيتروژن اكسيد اين حالت را فراهم می‌آورد. در اين فرآيند گاز نيتروژن هيچ نقشی در انفجار نخواهد داشت!

 


برچسب‌ها:

ادامه مطلب
تاريخ : پنج شنبه 6 فروردين 1394برچسب:, | 22:23 | نویسنده : محمد رضا |

بزرگترین ترافیک دنیا در ژاپن

بزرگترین ترافیک دنیا تا به حال در چین بوده است، طول این ترافیک ۲۶۰ کیلومتر و بازگشایی آن ۱۱ روز زمان برده است.

 

 

 

به ادامه مطب برو تا بیشتر بدونی+عکس....................


برچسب‌ها:

ادامه مطلب
تاريخ : یک شنبه 10 اسفند 1393برچسب:, | 22:52 | نویسنده : محمد رضا |

فروش خودرو تمام برقی تازاری در ایران آغاز شد

ریس هیات مدیره جهان رو از آغاز فروش خودرو تمام برقی تازاری با قیمت حدود 150 میلیون تومان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری «عصرخودرو» آقای حسن رجبعلی بنا با اعلام این خبر افزود: این خودرو طی مدت 8 ساعت با برق خانگی شارژ خواهد شد و با این شارژ قابلیت تردد تا 200 کیلومتر را نیز دارد.

وی همچنین برنامه ریزی این شرکت را در یک سال آینده فروش حدود 300 دستگاه از این خودرو اعلام کرد و افزود: در روزهای آتی اطلاعیه های فروش چند مدل دیگر برقی از این برند ایتالیایی و برند های اروپایی دیگر منتشر خواهد شد.

 

 

 

بقیش رو تو ادامه مطلب ببین..............


برچسب‌ها:

ادامه مطلب
تاريخ : جمعه 8 اسفند 1393برچسب:, | 12:40 | نویسنده : محمد رضا |

رونمایی از فراری سنت شکن 488

 

فراری با ورود به دنیای خودروهای توربو، چالش جدیدی را آغاز کرده است. به نظر می‌رسید که این شرکت با داشتن بهترین نسبت قدرت به حجم در بین موتورهای تنفس طبیعی، به سنت خود وفادار بماند. اما امروزه، توربوها، نیاز به حجم بیشتر موتور و سیلندرهای اضافه را از بین برده‌اند و می‌توان روی قدرت بیشتر موتور در عین کاهش مصرف سوخت و آلایندگی حساب کرد. پس چرا نباید به سراغ چنین مزایایی رفت؟

 

 

ادامه + عکس در ادامه مطلب............


برچسب‌ها:

ادامه مطلب
تاريخ : جمعه 8 اسفند 1393برچسب:, | 12:24 | نویسنده : محمد رضا |

خودروی خورشیدی "هاوین ۲" ساخت دانشگاه آزاد قزوین

1.    دانشجویان و استادان دانشگاه آزاد قزوین خود را برای سفر به آمریکا و شرکت در مسابقات جهانی خودروهای خورشیدی که سال ۲۰۱۴ در آمریکا برگزار می‌شود آماده می‌کنند. حضور تیم ایران در مسابقات جهانی خودروهای خورشیدی در آمریکا در بسیاری از رسانه‌های بین‌المللی از جمله خبرگزاری آسوشیتدپرس، روزنامه واشنگتن‌پست و سایت یاهو بازتاب داشته است.

خودروی خورشیدی ایران در صحراهای آمریکا

برچسب‌ها:

ادامه مطلب
تاريخ : جمعه 8 اسفند 1393برچسب:, | 12:17 | نویسنده : محمد رضا |

رونمایی از خودروی جدید فراری سرجیو

 

رونمایی از خودروی جدید فراری سرجیو +عکس

رونمایی از خودروی جدید فراری سرجیو,فراری در نمایشگاه ژنو سال گذشته، به پاس طراح شهیر و فقید ایتالیایی، سرجیو پینین فارینا در طراحی چشمگیرترین خودروهای اسپرت برای فراری، و شصتمین سالگرد همکاری با استودیوی پینین فارینا، یک مدل کانسپت با نام سرجیو را معرفی کرد.

 

خودرویی بر مبنای مدل 458 که از همان نگاه نخست نیز می‌شد دریافت که راهی به تولید نخواهد برد.

 

 

 

 

به ادامه مطب برید تا بیشتر بخونبد و نظر بدید..........


برچسب‌ها:

ادامه مطلب
تاريخ : چهار شنبه 22 بهمن 1393برچسب:, | 12:19 | نویسنده : محمد رضا |

زیبایی این ماشین های کثیف دیدنی است (تصاویر)

 
زیبایی این ماشین های کثیف دیدنی است (تصاویر)

باز هم یک هنرمند دیگر با خلاقیت متفاوت خود آثار جدید و زیبایی به هنرهای این دنیا اضافه کرد زیباترین ماشین های کثیف!!!

کثیفی زیباست!”، این شعار هنرمندی است که تخصص اش در تبدیل ماشین های کثیف به آثار هنری چشم نواز است. «اسکات وید» با بهره گیری از قلم موها و ابزار نقاشی متنوع و در گذر از مراحل سعی و خطای فراوان، اکنون آموخته است که چطور از دل گل و خاک جمع شده بر روی خودروها، نقاشی های زیبایی خلق کند.

 


برچسب‌ها:

ادامه مطلب
تاريخ : چهار شنبه 22 بهمن 1393برچسب:, | 10:42 | نویسنده : محمد رضا |

عکسهای حشرات مکانیکیادوارد مارتینت

ادوارد مارتینت هنرمند فرانسوی با استفاده از قطعات مختلف مانند قطعات دوچرخه، ماشین، ماشین تحریر و ... آثار حیرت انگیزی خلق کرده است.

تصاویری که مشاهده می کنید عکسهای حشرات مکانیکی خلق شده توسط ادوارد مارتینت است که برای کاربران عزیز و علاقه مندان به این آثار هنری جالب آماده شده و قابل مشاهده و دانلود می باشد.
امیدوارم از دیدن عکسهای حشرات مکانیکی خلق شده توسط ادوارد مارتینت لذت ببرید.

 

 

 

عکس ها تو ادامه مطلب..........

نظر یاذتون نره


برچسب‌ها:

ادامه مطلب
تاريخ : چهار شنبه 22 بهمن 1393برچسب:, | 10:32 | نویسنده : محمد رضا |

عکس های سمند کوپه جدید

 

photo_samand-cope_www.jahaniha.com_

پرشین خودرو: بر اساس اطلاعات به دست آمده ۱۰ مهندس ایرانی پروژه سمند کوپه را کلید زدند.


برچسب‌ها:

ادامه مطلب
تاريخ : دو شنبه 29 دی 1393برچسب:, | 19:12 | نویسنده : محمد رضا |

زمان مناسب برای تعویض شمع ماشین

تمیز کاری و تنظیم دهانه شمع در کارکرد موتور و کاهش مصرف سوخت بسیار موثر است به همین منظور بهتر است هر ۳۰۰۰۰ ( سی هزار کیلومتر ) شمع ها را بازدید نمود و قبل از بستن شمع روی سر سیلندر با سوهان نرم بین دو الکترود شمع را ۳تا ۴ بار بکشیم به مکانیک توصیه نماییم که با فیلر مخصوص فاصله دهانه الکترود ها را کنترل نماید البته خود شما نیز می توانید این کار را انجام دهید


برچسب‌ها:

ادامه مطلب
تاريخ : دو شنبه 29 دی 1393برچسب:, | 19:2 | نویسنده : محمد رضا |

بهترین زمان برای تعویض روغن خودرو

بهترین زمان تعویض روغن خودرو به توصیه اغلب سازندگان خودرو در مورد زمان و کیلومتر تعویض روغن موتور در خودروهای بنزینی با تکنولوژی روز دنیا هر 12000 هزار کیلومتر (7500 مایل)، یا هر یک سال یک بار می باشد. با این حال شرایط ذکر شده در مورد کارکرد خودرو در حالت معمولی می باشد بنابراین در شرایط سخت کارکرد... توجه کنید که هنگام تعویض روغن موتور و فیلتر روغن، زمان تعویض روغن خودرو به مسافت طی شده خودرو و مدت زمان ماندن روغن در داخل کارتر موتور بستگی دارد. زیرا تغییرات خواص روغن موتور هم بستگی به مقدار کارکرد موتور دارد و هم بستگی به مدت زمانی که روغن در موتور بوده است.


برچسب‌ها:

ادامه مطلب
تاريخ : دو شنبه 29 دی 1393برچسب:, | 18:28 | نویسنده : محمد رضا |
همه چیز در باره موتور خودرو

اگر تا به حال به موتور خودرو خود نگاه کرده باشید شاید از چیز هایی که در داخل آن وجود دارد متعجب شده باشید؟ شاید در نظر اول موتور ماشین می تواند شبیه به یک سیستم بزرگ گیج کننده و متشکل از فلزات، لوله ها و سیم ها باشد.

ممکن است بخواهید که از روی کنجکاوی بدانید که در این سیستم پیچیده و بسته چه می گذرد. و اصطلاحاتی مانند: شش سیلندر، چهارسیلندر، میل بادامک، پیستون ، سنسور انژکتور، دریچه های پاشش سوخت و … به چه معنی و مفهومی می باشند.

در این مقاله درباره اساس یک موتور بحث خواهد شد و سپس به جزئیات چگونگی اتصال قطعات به یکدیگر خواهیم پرداخت.هدف از یک موتور بنزینی تبدیل بنزین به حرکت است. بنابراین خودروی شما می تواند حرکت کند و ساده ترین راه برای ایجاد حرکت، مشتعل ساختن بنزین در داخل موتور است. بنابراین موتور ماشین یک موتور احتراق داخلی است. یعنی احتراق به صورت داخلی اتفاق می افتد.


برچسب‌ها:

ادامه مطلب
تاريخ : دو شنبه 29 دی 1393برچسب:, | 18:28 | نویسنده : محمد رضا |

عرضه ی محصول جدید بوگاتی گالیبیر 2013

 

عرضه اتومبیل جدید بوگاتی گالیبیر در سال 2013 + عکس

 

 

بقیش رو تو ادامه مطلب ببینید نظر یادتون نره...................


برچسب‌ها:

ادامه مطلب
تاريخ : یک شنبه 21 دی 1393برچسب:, | 7:36 | نویسنده : محمد رضا |

ماشین فراری اختصاصی برای تاجر عرب پولدار

 
 
 

ماشین فراری اختصاصی برای یک تاجر پول دار عرب + عکس

 

 

 

مشاهده مطلب و نظرات در ادامه مطلب..........................


برچسب‌ها:

ادامه مطلب
تاريخ : یک شنبه 21 دی 1393برچسب:, | 7:27 | نویسنده : محمد رضا |

جوانی که برای خود لامبورگینی ساخت

 

اقدام جالب کشاورزی که عاشق لامبورگینی بود + عکس


برچسب‌ها:

ادامه مطلب
تاريخ : یک شنبه 21 دی 1393برچسب:, | 7:19 | نویسنده : محمد رضا |

در دنیای خودروهای اسپرت و فوق اسپرت، کمتر نامی است که یارای برابری با بوگاتی ویرون را داشته باشد. این خودرو چه از نظر قدرت و چه از نظر سرعت، مجالی برای تنفس رقبا باقی نمی‌گذارد.

نامش هِنسی (Hennessey) است. یک تیونر آمریکایی که با همان اولین محصولاتش نشان داد که چیزی بیش از ساخت مدل‌های پر سرعت در سر دارد. پروژه‌های اولیه هنسی، همکاری‌هایی با بزرگانی چون دوج و فورد بود.


برچسب‌ها:

ادامه مطلب
تاريخ : جمعه 12 دی 1393برچسب:, | 10:41 | نویسنده : محمد رضا |

اینم عکس مسابقات تومبیلرانی ایرانی
 

سومین مرحله از مسابقات اتومبیلرانی سرعت صبح روز جمعه در پیست اتومبیلرانی مجموعه ورزشی آزادی تهران برگزار شد.

برچسب‌ها:

ادامه مطلب
تاريخ : چهار شنبه 10 دی 1393برچسب:, | 12:12 | نویسنده : محمد رضا |

تاریخچه
آغاز مسابقات اتومبیلرانی

رویدادها و وقایع مربوط به اتومبیل رانی، دقیقا پس از ساخته شدن اولین اتومبیل گازوئیلی آغاز شد. در 28 آوریل سال 1887 ، اولین مسابقه سازمان یافته، توسط آقای فوسیه (Fossier) رئیس وقت قسمت ویراستاری روزنامه پاریس," Le Vélocipède" به رقم خورد. مسافت در نظر گرفته شده برای این مسابقه دو کیلومتر و حد فاصل" پل نویلی" (Neuilly) تا پارک "بولونی" (Bois de Boulogne) بود و شخصی به نام جورج بوتن از شرکت "دیون بوتن" ( Dion-Bouton ) با اتومبیلی که با" آلبرت کنت دو دیون" (Comte de Dion) ساخته بود، به عنوان برنده این مسابقه انتخاب شد، اما از آنجایی که او تنها شرکت کننده این رقابت بود ، به سختی می توان این اتفاق را یک مسابقه نام گذاری کرد..............

 

 

بقیش رو تو ادامه مطلب بخونید


برچسب‌ها:

ادامه مطلب
تاريخ : چهار شنبه 10 دی 1393برچسب:, | 11:30 | نویسنده : محمد رضا |

گرانترین تصادف دنیا در ژاپن

تصور کنید یک سوناتا یا یک آزرا تصادف کند. صحنه‌ای دردناک هم برای صاحب آن هم برای خودرودوستان. اما اگر تصادف ۱۴ خودرو شامل فراری، مرسدس‌بنز و لامبورگینی باشد آن وقت حکایت چیست؟ همین شده که گران‌ترین تصادف خودرویی دنیا را رقم زده است.

............................................


برچسب‌ها:

ادامه مطلب
تاريخ : چهار شنبه 10 دی 1393برچسب:, | 11:16 | نویسنده : محمد رضا |

مک لارن p1 در مقابل فراری هایپر و لامبورگینی وننو

جنوا شهری آرام در سوییس اما دارای ثروتی خفته، مرکز پالکسپو یعنی جایی که هر سال در ماه مارچ نمایشگاه ماشین در مقیاسی کوچک و معمولاً مایوس کننده برگزار می شود.

لامبورگینی وننو

لامبورگینی وننو

اما اگر شما امسال به مقابل جایگاه لامبورگینی سرکی می کشیدید چاقوهای بزرگ و تیزی را می دید به نام وننو که دید شما را اندکی از این خودروی عجیب و بی معنی منحرف می کرد. اما اگر چند متر دیگر فرش قرمز را می پیمودید به مک لارن سفید و براق می رسید. اینجا همان محل استقرار نمونه تولیدی 903 اسب بخاری مک لارن p1 هیبریدی است که جلوی زرد و براقش به سمت مخالف لامبورگینی نشانه رفته است.............

 

بقیه در ادامه مطلب.........


برچسب‌ها:

ادامه مطلب
تاريخ : سه شنبه 9 دی 1393برچسب:, | 7:25 | نویسنده : محمد رضا |

برسی شورولت کامارو  2015

بررسی شورولت کامارو مدل 2015

زمانی که تصمیم به ارزیابی منطقی خریدهایمان می‌گیریم، با دو گزینه معمولی یعنی "خواستن" و "نیاز" برخورد می‌کنیم؛ وقتی که توانستیم این دو را از یکدیگر تفکیک کنیم و به مرحله "خواستن" برسیم، کامارو مدل 2015 به یکی از گزینه های خرید مبدل می‌گردد. نام این خودرو که دقیقا به تاریخچه کمپانی شورولت و پنج نسل تولید خودروهای کوپه و کروک و نیز، بدنه عضلانی و موتور غرشی آن بازمی‌گردد، ارقامی را به خریدار نشان می‌دهد........

 

برای اطلاعات بیشتر به ادامه مطلب برید.........

 

نظر یادتون نره............


برچسب‌ها:

ادامه مطلب
تاريخ : سه شنبه 9 دی 1393برچسب:, | 6:55 | نویسنده : محمد رضا |

نیسان اسکای لاین R34 GTRZ ، خودرویی که در همه موارد بهترین بوده است

 

 

شاید شما هم از طرفداران سری فیلم هاس سریع و خشن بوده باشید . از سری دوم این مجموعه نسیان GT-R در این سری از فیلم ها جایگاه ویژه ای داشته است . این خودرو که به سلطان سرعت نیز در میان علاقه مندان به تقویت خودرو نیز بدل گردیده است به همراه بی ام دبلیو E46 که یکی از ماندگار ترین اتاق های سری 3 بی ام دبلیو می باشد ، آرزوی هر تیونیگ کاری بوده که یکی از این خودروها را برای تقویت در اختیار داشته باشد ............

GT-R

نظر بدید منتظرتونم........


برچسب‌ها:

ادامه مطلب
تاريخ : دو شنبه 8 دی 1393برچسب:, | 23:26 | نویسنده : محمد رضا |

اینم ماشینای ایرانی آرامآرامآرامآرامنظر یادتون نره

 

 

 
برای دیدن عکسای بیشتر به ادامه مطلب برید....


برچسب‌ها:

ادامه مطلب
تاريخ : دو شنبه 8 دی 1393برچسب:, | 7:15 | نویسنده : محمد رضا |
همیشه جذاب بوده‌اند. اتفاقاً همین قیمت‌های کهکشانی‌اشان باعث جذابیت‌اشان می‌شود. جالب اینجاست وقتی جزو گران‌ترین‌ها باشند، حتماً جزو سریع‌ترین و قوی‌ترین‌ها نیز هستند. جدیدترین لیست از هیولاهای میلیون‌ دلاری منتشر شده است.
 
لیست مدل‌های ۲۰۱۲ با تغییراتی روبه‌رو شده‌ است. بسیاری از آنها که فکرش را می‌کنید از فهرست ۲۰۱۱ حذف شده‌اند. البته آنهایی هم که همیشه در صدر بودند، هنوز هم هستند. منظور همان بوگاتی ویرون است که بار با مدل سوپر اسپرت آمده است.
 
چند نکته در فهرست‌بندی این لیست مورد توجه قرار گرفته است. اول و مهم‌تر از همه آنکه الزماً قرار نیست این خودروها تولید سال ۲۰۱۲ باشند. همینکه هنوز روی دست آنها چیزی ساخته نشده باشد،‌ کافی است. نکته بعدی نیز تولید خودرو به صورت کارخانه‌ای است. یعنی در این لیست محصولات دست‌ساز که قیمت سلیقه‌ای دارند، جایی ندارند.
 

Bugatti Veyron SuperSport
۲ میلیون و ۶۰۰ هزار دلار


برچسب‌ها:

ادامه مطلب
تاريخ : یک شنبه 7 دی 1393برچسب:, | 18:34 | نویسنده : محمد رضا |

مرضیه جلیل پور از نام های مطرح اتومبیلرانی بانوان در کشور

 

 
 
اتومبیل رانی بانوان نیازمندحمایت 
 
توقع دارم اگر به ما بيش از آقايان توجه نمي شود حداقل كم‌تر از آنان نباشد، بانوان اتومبيل ران بيش از آقايان با مشكلات متعدد مواجه هستند

برچسب‌ها:

ادامه مطلب
تاريخ : یک شنبه 7 دی 1393برچسب:مصاحبه,مصاحیه اختصاصی با مرضیه جلیل پور, | 7:16 | نویسنده : محمد رضا |

این سریع‌ترین و قدرتمندترین آئودی خیابانی است که تاکنون توسط این شرکت ساخته شده است. R8 در حالت عادی هم یک سوپر اسپرت دلربا است. اما در برابر این تازه‌وارد خانواده، انگار در حال قدم زدن می‌باشد!

2015 Audi R8 competition


برچسب‌ها:

ادامه مطلب
تاريخ : شنبه 6 دی 1393برچسب:, | 22:4 | نویسنده : محمد رضا |
صفحه قبل 1 2 3 4 صفحه بعد
.: Weblog Themes By BlackSkin :.
 پاور بانک سرور مجازی