راهنمای خرید ماشین دست دوم

 

خودروهای کارکرده

 

 

 

مزایا

 

 

 

قیمت: قیمت‌های خودروهای کارکرده و دست دوم به مراتب کمتر از خودروهای نو است و دارنده اصلی خودرو به دلیل استهلاکی که در خودروی خود رخ داده است دچار شوک شده و شما می‌توانید با قیمت خوب آنرا بخرید.

 

 

 

پرداختی‌های کم: نرخ‌های بیمه برای خودروهای کارکردخ به مراتب پایین است.

 

 

 

با میزان پول شما، ماشین‌های زیادی در دسترس است: آپشن‌هایی نظیر صندلی‌های چرم، کنترلر برقی، سیستم نویگیشن، چرخ‌های آلیاژی و ... به ندرت در قیمت ماشین کارکرده و دست دوم تاثیرگذارند.

 

 

 

معایب

 

 

 

گارانتی: خودروهای با عمر بیش از ٣ یا ٤ سال گارانتی ندارند.

 

 

 

تاریخچه (سابقه): خودروهای کارکرده و دست دوم دارای سابقه و تاریخچه‌اند، چه خوب؛ چه بد. مساله این است که ممکن است شما از تاریخچه صحیح و درست آن آگاه نباشید.

 

 

 

نکته نهایی در آن است که خودور نو با پرستیژ است و خودروی کارکرده و دست دوم ، منجر به کاهش هزینه شما می‌شود. فرض کنیم که شما بدون آنکه زیر بار قرض یا وام سنگین (که بیش از درآمد شماست)، بروید؛ توانایی خرید خودروی نو را داشته باشید، در این حالت خرید خودروی نو بهترین تصمیم است.

 

 

 

از طرف دیگر اگر شما فردی هستید که به ماشین به عنوان یک وسیله حمل و نقل که شما را از نقطه A به نقطه B می‌برد؛ نگاه می‌کنید و پرستیژ و شان و مقام برای شما چندان مهم نیست، خرید ماشین کارکرده و دست دوم برای شما گزینه خوبی است.

 

 

 

.................................... بیشتر تو ادامه مطلب:متعجب

 


برچسب‌ها:

ادامه مطلب
تاريخ : چهار شنبه 3 تير 1394برچسب:, | 12:30 | نویسنده : محمد رضا |
.: Weblog Themes By BlackSkin :.
 پاور بانک سرور مجازی